РЕТЕЛЬНІШЕ ТРЕБА, ХЛОПЦІ (1)
Ретельніше треба, хлопці. Загальним виглядом опанували, тепер подробиці не треба пропускати.
© М. Жванецький
Центр "Пульс" пережив уже вісім великих виборчих кампаній. Іде (де факто) дев'ята. Це не рахуючи локальних (у Теплодарі, Південному, Іллічівську, Ізмаїлі, Білгороді Дністровському, районних в Одесі та області тощо). І знову доводиться, як то кажуть, "виступати". Приводи, на жаль, були, є і, мабуть, будуть.
Не знаю, можливо, збоку це виглядає причіпками педанта. Зрозуміло, що звичайний читач, радіослухач, телеглядач, людина, яка переглядає інформацію в Інтернеті, зовсім не зобов'язана знати, які саме методики, техніки та процедури повинні використовуватися в тих чи інших соціологічних дослідженнях, щоб на виході була така інформація, якій можна довіряти.