Пошук по сайту

З матеріалів нашого сайту з 16.07.2022 р. відповідно до вимог Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної" (ст. 27, частина 6) виключено всі публікації з контентом російською мовою, ідентичного якому у вигляді публікацій українською мовою у нас немає.

До матеріалів нашого сайту не увійшла інформація, яка є конфіденційною та не підлягає розголошенню за домовленістю із замовниками.

При цитуванні, викладанні матеріалів сайту центру "Пульс" на інших сайтах, соціальних мережах просимо посилатися на джерело   ( http://puls.od.ua ).

При використанні матеріалів у друкованих ЗМІ просимо вказувати Соціологічний інформаційно-дослідницький центр "Пульс" як джерело інформації.

МП ТОВ "Соціологічний інформаційно-дослідницький центр "Пульс"

Заснований:

як незалежна науково-дослідна організація 7 грудня 1990 року на базі соціологічної лабораторії Одеського державного університету ім. І. І. Мечникова (з 1969 р. виконувала емпіричні дослідження під науковим керівництвом д. філос. н., професора І. М. Попової).

Засновники та  учасники:

  • к. екон. н. (за спеціальністю "прикладна соціологія") Г. П. Безсокирна (з 1991 р. проживає в РФ, з 1995 р. і по теперішній час - викладач та старший науковий співробітник Інституту соціології РАН, м. Москва, Російська Федерація)
  • к. філос. н. О. В. Варламов (1937–2017)
  • п. н. с., к. соціол. наук О. В. Князєва, директор
  • п. н. с., к. філос. н. (за спеціальністю "прикладна соціологія") М. Б. Кунявський, заст. директора
  • к. філос. н. (за спеціальністю "прикладна соціологія") В. Б. Моїн (з 1991 р. проживає в м. Хайфа, Ізраїль)
  • д. філос. н. (за спеціальністю "прикладна соціологія"), профессор И. М. Попова (1931–2008)
  • с. н. с. Н. І. Тимофєєва (1946 – 2021)
  • Одеська обласна Рада

Кваліфікація:

1990 – 1995

Масштабні репрезентативні дослідження громадської думки в Одесі та Одеській області щодо актуальних соціальних, соціально-політичних, соціально-економічних, етнолінгвістичних проблем, а також щодо релігійної ситуації в Одесі (проведено 72 опитування, під час яких опитано за місцем проживання, по телефону, на вулицях) 37,5 тис. респондентів, фактична похибка вибірки перебувала у межах 2-5%).

Масові зондажні нерепрезентативні дослідження громадської думки щодо найактуальніших соціальних, соціально-політичних та етнолінгвістичних проблем (проведено 5 опитувань, опитано за місцем проживання понад 10 тис. респондентів).

Моніторинг показників рівня життя населення Одеси (регулярні репрезентативні вимірювання основних показників рівня життя методом моментних спостережень).

 

1996 – 2000

Репрезентативні соціологічні дослідження в Одесі та Одеській області, у тому числі щодо грантів Міжнародного Фонду "Відродження" (Фонду Сороса). Проведено 24 дослідження. Опитано за місцем проживання, по телефону, на вулицях понад 21,2 тис. респондентів (фактична похибка вибірки 2-4%).

У тому числі два опитування типу Exit-poll (опитування виборців одразу після їхнього виходу з виборчої дільниці).

Маркетингові дослідження, у тому числі щодо грантів Світового Банку. Опитано за місцем проживання понад 8,2 тис. респондентів (фактична похибка вибірки 2-4%).

Моніторинг показників рівня життя населення Одеси та низки обласних центрів України.

 

2001 – 2005

Репрезентативні соціологічні дослідження соціальної, соціально-економічної, політичної та релігійної ситуації в Одесі та Одеській області. У тому числі три опитування типу Exit-poll. Усього проведено за вказаною тематикою 59 опитувань. Опитано за місцем проживання, по телефону, на вулицях понад 72,2тис. респондентів (фактична похибка вибірки 2-4%).

Маркетингові дослідження:

• репрезентативні опитування споживачів за місцем проживання, за місцем роботи, телефоном та на вулицях (понад 4,9 тис. респондентів, фактична похибка вибірки ±3-4%);

• репрезентативна сукупність формалізованих спостережень автопотоків на вулицях Одеси.

Моніторинг показників рівня життя населення Одеси та Одеської області.

 

2006 – 2010

Репрезентативні дослідження розвитку соціально-економічної, політичної та релігійної ситуації в Одесі та Одеській області. Проведено 36 опитувань, під час яких опитано за місцем проживання та на вулицях понад 39 тис. респондентів (фактична похибка вибірки 2-4%).

Маркетингові дослідження:

• опитування споживачів за місцем проживання (опитано понад 0,6 тис. респондентів);

• 2 опитування методом глибинного інтерв'ю (опитано 150 респондентів в Одесі та Києві).

Моніторинг показників рівня життя населення Одеси та Одеської області.

 

2011 - 2015

Три репрезентативні моніторингові дослідження якості та рівня життя одеситів, соціально-економічної та політичної ситуації в Одесі. Опитано за місцем проживання 4,4 тис. респондентів (фактична похибка вибірки не перевищує 2,6%).

Репрезентативне дослідження особливостей національної самоідентифікації одеського студентства. Опитано у 17-ти вишах ІІІ-ІV рівня акредитації 4,0 тис. респондентів (фактична похибка квотної вибірки не перевищує 1,5%).

2 репрезентативні дослідження громадської думки в Одесі з актуальних соціальних та соціально-політичних проблем. Опитано на вулицях 2,8 тисячі респондентів. Фактична похибка вибірки за контрольними квотними характеристиками не перевищує ±2,2%. Фактична похибка вибірки за неконтрольованими при формуванні вибірки основним соціально-політичним та соціально-економічним показниками дослідження (розрахована методом розрахунку помилок у незалежних підвиборках), не перевищує ±1,5%.

Репрезентативне масове опитування дорослих, які живуть разом із дітьми до 18 років (батьків, бабусь, дідусів, а також інших родичів) у рамках першого етапу ініціативного соціологічного дослідження (на громадських засадах) «Діти в інтернеті». Загалом опитано 357 одеських сімей, у яких виховується 419 дітей (225 хлопчиків та 194 дівчинки). Вибірка репрезентує статево-вікову структуру дітей Одеси віком від 0 до 18 років та структуру сімей за чисельністю дітей у їхньому складі. Загалом за масивом даних фактична похибка за контрольними характеристиками не перевищує ± 3%.

Щомісячний моніторинг фактичних показників вартості прожиткового мінімуму населення Одеси.


2016 – 2020

Математико-статистичний та змістовний професійний соціологічний аналіз даних репрезентативного соціологічного опитування дорослих одеситів, які живуть разом з дітьми до 18 років, проведеного в листопаді 2015 р. Результати аналізу викладені в Інформаційно-аналітичній довідці «Діти в Інтернеті: ризики та небезпеки Мережі очима дорослих родичів».

Маркетингові дослідження:

• масове репрезентативне опитування населення Одеси за місцем проживання (опитано 580 респондентів), присвячене дослідженню різних аспектів первинного ринку нерухомості;

• дослідження ринку будівельного обладнання/будівельної продукції в Одесі (опитано 99 експертів – оптових покупців будівельного обладнання).

Незалежне відкрите ініціативне репрезентативне соціологічне дослідження «Відкрита думка – Одеса 2017». Його програма та інструментарій були розроблені у співавторстві з колегами (зі Львова, Миколаєва, Одеси, Херсона та ін.) в умовах мережевої кооперації та на основі добровільної співпраці. Для цих цілей була створена група «Відкрита думка-Одеса» у соціальній мережі facebook [https://www.facebook.com/groups/538714289655761]. У рамках проекту було виконано репрезентативне вибіркове опитування одеситів (18 років та старше). Протягом перших двох декад квітня 2017 р. опитано 800 респондентів (вуличне опитування в техніці обличчям до обличчя). Опитування фінансувалося за принципом "з миру по нитці...". Збір коштів здійснювався на краудфандинговій платформі «Моє місто» [https://mg.od.ua/donate/project/932/]. Фактична похибка вибірки за контрольованими соціальними характеристиками (статтю, віком, районом проживання) не перевищує ±2,6%. У ході опитування отримано інформацію, що характеризує соціальне самопочуття, динаміку показників рівня та якості життя та читацькі переваги одеситів, їхнє ставлення до соціальних проектів міста та ступінь готовності в них брати участь. Дослідження усім його етапах виконувалося максимально відкрито (публічно). Вся технологія, основні бази даних (первинна інформація у вигляді файлів Excel та SPSS), основні результати змістовного професійного соціологічного аналізу даних опитування викладені у відкритий доступ до Мережі.

Незалежне ініціативне соціологічне дослідження на базі даних, отриманих 24-25 грудня 2017 р. під час масового репрезентативного вибіркового опитування населення Одеси (18 років і старше) проведеного в техніці інтерв'ю "віч-на-віч". Опитано 800 респондентів на вулицях Одеси. Опитування дозволило, по-перше, оцінити, яким був 2017-й для одеситів, що минає, з'ясувати, що їм допомагало жити і що, навпаки, пригнічувало. По-друге, опитування дало можливість зрозуміти, як ставиться переважна більшість наших співгромадян до вимог знести/демонтувати пам'ятник Катерині ІІ та її сподвижникам-засновникам Одеси. Вибіркова сукупність за контрольованими соціальними характеристиками (статтю, віком, районом проживання) є досить точну модель дорослого населення міста. Фактична похибка вибірки цих характеристик не перевищує ±2,6%. Фактична похибка вибірки за неконтрольованими соціальними змінними (які характеризують, наприклад, ставлення одеситів до проекту зносу/демонтажу пам'ятника на Катерининській площі) не перевищує ±3,0%.

Репрезентативне масове опитування одеситів, які зверталися у 2018 році до головного офісу міського Центру надання адміністративних послуг або до його районних відділень. Опитано 500 респондентів з числа фізичних осіб та 200 респондентів-представників юридичних осіб. Мета опитування – дати клієнтам Центру можливість висловити свою думку про роботу цього Центру, його співробітників, про те, що потрібно зробити, щоб нашим співгромадянам можна було вирішувати свої проблеми за допомогою Центру якнайпростіше, в комфортних умовах, з мінімальними витратами сил і часу . Опитування проводилось на замовлення Департаменту надання адміністративних послуг Одеської міської ради. Опитування анонімне. Вперше було розроблено та використано технологію проведення опитування по телефону, яка забезпечила, що ні наші замовники, ні співробітники «Пульсу» жодним чином не можуть визначити, з якого телефонного номера отримані ті відповіді, які зафіксовані в певній анкеті, дані з якої потім записуються в комп'ютер для подальшого математично-статистичного аналізу.

Дослідження громадської думки щодо проблем соціально-економічної та електоральної ситуації в Одесі та Одеській області. В основу дослідження лягли дані, отримані в ході масового репрезентативного вибіркового опитування. Опитано 2,0 тис. респондентів за місцем їх проживання (в техніці особистого інтерв'ю "обличчям-до-особи"). Фактична похибка вибірки за контрольними квотними характеристиками (статтю, віком, місцем проживання) не перевищує +/-1,1% (як загалом по Одесі, так і загалом по області). Фактична похибка вибірки за неконтрольованими при формуванні вибірки основним соціально-політичним та соціально-економічним показниками досліджень.

 

2021

Ініціативне соціологічне дослідження на базі даних, отриманих у масовому репрезентативному опитуванні молоді України 14-18 років. Дослідження проведено за підтримки Міжнародного експертного клубу (https://elitexpertgroup.com).

Мета дослідження: виявити основні пріоритети життєдіяльності, соціально-політичні та етнолінгвістичні орієнтації сучасної молоді України 14-18 років. Опитування проводилось з 4 по 24 квітня 2021 року. Географія дослідження: вся територія України (крім Автономної Республіки Крим, м. Севастополя та неконтрольованої території на Сході України). Методика опитування: структуроване формалізоване інтерв'ю у техніці самозаповнення та F2F. Стратегія формування вибірки: комбінована квотно-імовірнісна, у кожному з семи етапів якої застосовувалася найбільш доцільна тому чи іншому етапі методика відбору одиниць спостереження з основи вибірки. Вибіркова сукупність: 1200 респондентів віком 14-18 років, репрезентативна за основними соціально-демографічними ознаками (стаття, вік, тип населеного пункту, макрорегіон).

Коефіцієнт відповідей: RR2 = 69,2%;  RR3 = 60,5%.

Статистична похибка вибірки (з ймовірністю 0,95) не перевищує: 2,9% для показників, близьких до 50%, 2,5% для показників, близьких до 25%, 1,7% - для показників, близьких до 10%, 1,3% – для показників, близьких до 5%.

Фактична похибка вибірки за контрольними квотними та неконтрольованими (неквотними) характеристиками не перевищує ±2,3%.